Website is onder constructie

Welcome shopper, login/register.
Totalen : €0.00
Geen producten in de winkelwagen.
Close

Klantenservice

Bezorging & Levertijden

Levertijden

Orders binnen België worden verzonden met BPost Voor zendingen binnen België streeft Bpost ernaar uw pakket de eerste werkdag na aanbieding te bezorgen Op welk tijdstip de zending precies bezorgd wordt, is onder meer afhankelijk van plaats en soort pakket, maar ook van de gekozen service

Bpost bezorgd onverzekerde pakketten (eigen risico) via de postbode in de brievenbus, grotere zendingen en verzekerde pakketten worden 2 maal aangeboden, daarna kan u deze afhalen in het postkantoor.
De aanbieding vindt plaats op werkdagen tussen 09.00 uur en 18.00 uur.

Binnen 24 uur leveren

Om deze service te bieden zijn wij afhankelijk van andere partijen zoals pakketdiensten en banken.
Pakketdiensten leveren alleen op “WERK”dagen. Dit houdt in dat, indien u op vrijdag na 13.00 uur of in het weekend besteld de bestelling de volgende werkdag (maandag) wordt verzonden en u de order dus dinsdag kunt verwachten.
Voorwaarde is dat de betaling bij ons gegarandeerd is voordat wij het order afsturen. In bijna alle gevallen is uw betaling via Multisafepay gegarandeerd en wordt het pakket nog dezelfde dag verzonden. Uitzondering hierop is de betaalmethode overschrijving. Doordat het betalingsverkeer tussen banken soms enkele dagen kan duren wordt dit pakket ook later afgestuurd.

Uw orders worden nog dezelfde dag verwerkt mits:
– De bestelling is geplaatst voor 13.00 uur
– De betaling is goedgekeurd (in geval van overschrijving moet de betaling dus eerst zijn voldaan)

kosten voor levering

Alle bestellingen vanaf 150 euro/bestelling worden kosteloos verzonden binnen Belgie, kleine goedkope onderdelen kunnen per briefpost verzonden aan 3 euro excl BTW, let wel dat schade of verlies voor rekening van de klant valt, wenst u volledig verzekerd te verzenden kan u opteren voor verzekerde verzending aan 8 euro excl BTW welke word verzorgd door BPost

Track & Trace

Indien u opteert voor Verzekerde verzending zal u van zodra uw bestelling bij ons de shop verlaat u hier automatisch (via email) een bericht van ontvangen met de Track and Trace code van BPost, U kunt dan via internet uw bestelling met de deze specifieke code volgen.

Producten buiten voorraad

Mocht uw bestelling om een bepaalde reden niet (volledig) kunnen worden verwerkt dan brengen we u zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte.
Mocht u binnen 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd geen producten noch communicatie hebben ontvangen, dan kan er iets fout gegaan zijn. Wij verzoeken u in dat geval om contact met ons op te nemen. Zodat wij er voor kunnen zorgen dat u niet onnodig op uw bestelling zit te wachten.

Levering op een ander adres

Het is ook mogelijk om op een ander adres, dan uw huisadres het product te laten afleveren. U kunt bij het invullen van uw adres gegevens in 2 de kolom een afwijkend afleveradres opgeven.

Privacy Verklaring

IPhoneparts respecteert de privacy van alle bezoekers/gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. IPhoneparts zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Indien justitiële diensten of andere officiële instanties op juridische gronden inzage eisen in persoonlijke gegevens kan IPhoneparts hiertoe overgaan. Dit privacyreglement is van toepassing op alle activiteiten van IPhoneparts, Door gebruik te maken van de diensten die IPhoneparts u aanbiedt gaat u akkoord met de voorwaarden zoals die in dit reglement zijn opgenomen.

IPhoneparts gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:
– Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.
– Om het winkelen bij IPhoneparts zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op.
– Met uw toestemming gebruiken wij uw gegevens om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u ons dat laten weten door ons een e-mail te sturen of uw voorkeur aan te passen bij mijn account.
– Als u bij IPhoneparts een account aanmaakt bewaren wij uw gegevens. In uw account slaan we informatie op zoals uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens, zodat u deze niet bij iedere bestelling opnieuw hoeft in te vullen.
– Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.

IPhoneparts verkoopt uw gegevens niet.

IPhoneparts zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Eventuele door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Uw persoonlijke gegevens zijn veilig bij IPhoneparts Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en wij zullen daarom uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Indien u nog vragen mocht hebben over de Privacy Policy van IPhoneparts, dan kunt u ons een e-mail sturen. Wij helpen u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen.
In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie.

Wettelijke vereisten om informatie af te staan: Wij zijn verplicht om informatie af te staan als er dagvaarding of gerechtelijk bevel wordt gegeven of als we door de politie die bezig is met een onderzoek daartoe worden verzocht, of als we op anderszins wettelijk verplicht zijn dergelijke informatie af te staan. Wij staan ook persoonlijke informatie af indien het nodig is om onze wettelijke rechten te beschermen of om onze Gebruiksvoorwaarden of andere overeenkomsten af te dwingen. Wij kunnen bijvoorbeeld informatie delen om het risico van fraude, fraude door gebruikers of andere illegale activiteiten op onze Website te voorkomen.

Retourneren & Defecten

Onze toewijding aan uw tevredenheid.

Online aankopen vereisen flexibiliteit en ondersteuning. IPhoneparts begrijpt dit en streeft er daarom naar een zo fijn mogelijke winkelervaring voor u te creëren.
Het onderstaande Retour- en Annuleringsbeleid is ontwikkeld om klanten tegemoet te komen en ook om in te gaan op specifieke eigenschappen van onze producten.
Als u het antwoord op uw vragen niet terug kunt vinden in ons Retour- en Annuleringsbeleid op deze pagina, gaat u dan naar onze contact pagina voor hulp van de Klantendienst.

Alle geretourneerde artikelen moeten in gloednieuwe conditie verkeren, ongebruikt en met alle originele labels en verpakking.
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u afhankelijk van uw situatie en het bestelde artikeltype in aanmerking komen voor een retourzending of omruiling. Wij behouden het recht om een behandelingsvergoeding van 14,50 euro in rekening te brengen voor alle retourzendingen zonder kwaliteitsgebreken.
Als we u het verkeerde artikel hebben verstuurd: U heeft de mogelijkheid om het artikel in te ruilen voor het juiste artikel , of het in te wisselen voor een volledige terugbetaling. Klanten dienen eerst met de Klantendienst te bevestigen dat zij in aanmerking komen voor een retournering of inwisseling voordat ze de artikelen terugsturen. U heeft na ontvangst van uw artikel 2 werkdagen (48u) de tijd om contact op te nemen met de Klantendienst en een retournering of omruiling aan te vragen.

Als we een artikel hebben verstuurd in de verkeerde kleur: U komt in aanmerking voor een volledige terugbetaling. (Kleurverschil door misperceptie ten gevolge van monitor instellingen zijn geen grond voor terugbetaling).

Als er een artikel mist van uw bestelling: Neemt u binnen de 2 werkdagen (48u) na ontvangst van de zending contact op met de Klantendienst om mij te informeren dat er een artikel mist van uw bestelling. Zodra wij dit hebben bevestigd, zullen wij een volledige terugbetaling van de artikelprijs bieden of de verwerking van een vervangingsartikel starten.

Als uw pakket kwijt is geraakt tijdens de verzending: Neemt u contact op met de Klantendienst om ons te verwittigen dat u uw bestelling niet hebt ontvangen. Zodra wij met de koerier hebben bevestigd dat uw pakket verloren is, zullen wij u een herverzending aanbieden of een terugbetaling.LET WEL zendingen onder “eigen risico” vallen hier niet onder, hierbij valt alle verantwoordelijkheid bij de klant.

Als u een defect of beschadigd artikel heeft ontvangen: Defecten/schades bij ontvangst dient u te melden binnen de 2 werkdagen (48u) na ontvangst! Wees voor het aanvragen van de omruiling/terugbetaling voorbereid om de Klantendienst te voorzien van scherpe foto’s waarop duidelijk de problemen met het artikel en het trackingnummer te zien zijn. Als u ervan overtuigd bent dat uw artikel was beschadigd tijdens de verzending, dan heeft de klantendienst foto’s nodig van de beschadigde verpakking, evenals “Proof of Damage” documentatie van uw artikel om uw terugbetaling of omruiling te kunnen verwerken.

Garantie op geleverde onderdelen voor eigen montage of reparatie of die enige vorm van verandering of manipulatie hebben ondergaan dient steeds gecontroleerd te worden op eigen montage schade. Het product dient steeds retour gestuurd te worden.

Retouradres:

IPhoneparts
tav Nick Degreef
Vlooibergstraat 1
3390 Tielt-Winge

Wij streven naar een zo hoog mogelijke kwaliteitslevering. Mocht een product ondanks toch defect zijn, neemt u met ons contact via, info@iphoneparts.be of per aangetekende zending op bovenstaand adres

Suggesties & Klachten

Suggesties

IPhoneparts investeert veel in service en betaalbare kwaliteit, hiervan ziet u de resultaten. Mond-tot-mond reclame is daarbij uitermate belangrijk. Heeft u suggesties qua:
assortiment of verbeteringen aan de website laat het ons weten via email:
info@iphoneparts.be

Bent u tevreden? Zo ja, zegt het voort. Zo nee, laat het ons dan weten.

Klachten

Heeft u een klacht, laat het ons weten via het klachtenformulier. We streven ernaar om binnen 48 uur te antwoorden.

Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling dan kunt u zich ook schriftelijk richten tot onze directie:

IPhoneparts
t.a.v.Nick Degreef
Vlooibergstraat 1
3390 Tielt-Winge
België

Veilig Betalen

Paypal
Betalen met Paypal gaat gemakkelijk en supersnel, tijdens het bestelproces kiest u voor de betaalwijze Paypal, u wordt direct doorgeleid naar uw Paypal account. Na betaling zal uw bestelling direct worden verzonden en de volgende dag al worden aangeboden.
Opgelet! Indien u over een BTW nummer beschikt en een factuur wenst dient u voor af te rekenen via paypal express eerst een account aan te maken in onze shop en ingelogd te zijn.

Bancontact/Mistercash (België)
Bancontact/Mistercash is een online betaalsysteem voor Belgische klanten. Momenteel is al 90% van Belgische banken aangesloten bij dit online betaalsysteem.
De betalingen met Bancontact/Mister Cash op het internet zijn volledig beveiligd, meestal door een digipass of kaartlezer. Dat is een veiligheidsmodule die u van uw bank hebt ontvangen als u aan pc-banking doet. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden door uw bank geïnformeerd, zodat de bestelling dezelfde dag nog kan worden verzonden.

LET OP !!! IPhoneparts heeft GEEN betaalterminal in het afhaalcenter, u dient alle openstaande bedragen bij afhaling per contant te voldoen.

Creditcard
Bij IPhoneparts kunt u betalen met de Creditkaart indien deze is gekoppeld aan uw paypal account.
Uw bank autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct verrekend en wij worden door paypal geïnformeerd, zodat uw bestelling dezelfde dag nog kan worden verzonden.

Bank overschrijving
U verzoekt uw bank door middel van een overschrijvingsformulier of via een elektronisch overschrijvingsformulier het factuurbedrag over te schrijven.
Bij deze betaalmethode wordt de zending verzonden zodra het bedrag bij ons op de rekening is bijgeschreven. Doordat er vertraging op het bankverkeer zit, kan dit soms enkele dagen langer duren voordat wij de order kunnen verzenden.

Terugbetalingen
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bestellingen hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.