Website is onder constructie

Welcome shopper, login/register.
Totalen : €0.00
Geen producten in de winkelwagen.
Close

Retourneren & Defecten

22 april, 2014 Geen categorie

Onze toewijding aan uw tevredenheid.

Online aankopen vereisen flexibiliteit en ondersteuning. IPhoneparts begrijpt dit en streeft er daarom naar een zo fijn mogelijke winkelervaring voor u te creëren.
Het onderstaande Retour- en Annuleringsbeleid is ontwikkeld om klanten tegemoet te komen en ook om in te gaan op specifieke eigenschappen van onze producten.
Als u het antwoord op uw vragen niet terug kunt vinden in ons Retour- en Annuleringsbeleid op deze pagina, gaat u dan naar onze contact pagina voor hulp van de Klantendienst.

Alle geretourneerde artikelen moeten in gloednieuwe conditie verkeren, ongebruikt en met alle originele labels en verpakking.
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u afhankelijk van uw situatie en het bestelde artikeltype in aanmerking komen voor een retourzending of omruiling. Wij behouden het recht om een behandelingsvergoeding van 14,50 euro in rekening te brengen voor alle retourzendingen zonder kwaliteitsgebreken.
Als we u het verkeerde artikel hebben verstuurd: U heeft de mogelijkheid om het artikel in te ruilen voor het juiste artikel , of het in te wisselen voor een volledige terugbetaling. Klanten dienen eerst met de Klantendienst te bevestigen dat zij in aanmerking komen voor een retournering of inwisseling voordat ze de artikelen terugsturen. U heeft na ontvangst van uw artikel 2 werkdagen (48u) de tijd om contact op te nemen met de Klantendienst en een retournering of omruiling aan te vragen.

Als we een artikel hebben verstuurd in de verkeerde kleur: U komt in aanmerking voor een volledige terugbetaling. (Kleurverschil door misperceptie ten gevolge van monitor instellingen zijn geen grond voor terugbetaling).

Als er een artikel mist van uw bestelling: Neemt u binnen de 2 werkdagen (48u) na ontvangst van de zending contact op met de Klantendienst om mij te informeren dat er een artikel mist van uw bestelling. Zodra wij dit hebben bevestigd, zullen wij een volledige terugbetaling van de artikelprijs bieden of de verwerking van een vervangingsartikel starten.

Als uw pakket kwijt is geraakt tijdens de verzending: Neemt u contact op met de Klantendienst om ons te verwittigen dat u uw bestelling niet hebt ontvangen. Zodra wij met de koerier hebben bevestigd dat uw pakket verloren is, zullen wij u een herverzending aanbieden of een terugbetaling.LET WEL zendingen onder “eigen risico” vallen hier niet onder, hierbij valt alle verantwoordelijkheid bij de klant.

Als u een defect of beschadigd artikel heeft ontvangen: Defecten/schades bij ontvangst dient u te melden binnen de 2 werkdagen (48u) na ontvangst! Wees voor het aanvragen van de omruiling/terugbetaling voorbereid om de Klantendienst te voorzien van scherpe foto’s waarop duidelijk de problemen met het artikel en het trackingnummer te zien zijn. Als u ervan overtuigd bent dat uw artikel was beschadigd tijdens de verzending, dan heeft de klantendienst foto’s nodig van de beschadigde verpakking, evenals “Proof of Damage” documentatie van uw artikel om uw terugbetaling of omruiling te kunnen verwerken.

Garantie op geleverde onderdelen voor eigen montage of reparatie of die enige vorm van verandering of manipulatie hebben ondergaan dient steeds gecontroleerd te worden op eigen montage schade. Het product dient steeds retour gestuurd te worden.

Retouradres:

IPhoneparts
tav Nick Degreef
Vlooibergstraat 1
3390 Tielt-Winge

Wij streven naar een zo hoog mogelijke kwaliteitslevering. Mocht een product ondanks toch defect zijn, neemt u met ons contact via, info@iphoneparts.be of per aangetekende zending op bovenstaand adres